Сядам да ям...

Така....

Вдъхновен от шоколадчето на Мери (maiova) (ей за това шоколадче става на въпрос, за което така и не можах да разбера дали има пост в нейния блог или няма (понеже е погълната от работа, не вярвам да е преяла с шоколад и да не може да се мръдне )... anyway, това е моят отговор (Мери, чувствай се придизвикана )...


това е от днес:
(цък на снимката за по-голям размер, защото детайлите са важни...)

искам да обърна особено внимание на сиренето или както някои му казват "сир'ниту" - то не се мачка с вилица, а се надребнява с ножче, за цета е хубаво сиренцето да е по-твърдичко. Така също може да откажете мишката (която ви е в ръцете) да го яде. Останалото от състава е ясно: краставици (на полвинки равни колелца), доматки и прясно лукченценценце; подправки: сол и салатен зехтин (аз само такъв си купувам, щот за друго, освен за салати, не го ползвам... колко е зехтин е друг въпрос, щот 1. е евтин за качествен зехтин и 2. май май е правен в БГ).


това е от вчера, когато и смятах да пусна този пост:
(както вече споменах цък на снимката за по-голям размер, защото детайлите са важни...)



това е от преди месец, любимото ми ястие, което приготвям с много любов и внимание. Краставичките трябва да са нарязани (не настъргани !) на дребно, ако има копър е още по-добре и става още по-вкусно (на дребно-о-о-о-о). Понеже нямам "чукало" за орехи, тези орехи са нарязани с ножче:



ето го и негово височество Тараторът:

в тази (последната) снимка има скрит въпрос. Ако все още не сте го открили, аз ще ви помогна: Какво липсва? Споменах краставичките (на дребно), копърчето (на дребно!), орехчетата (...), кисело мялко и вода (с лед без лимон), солчица и... зехтинче (може и обикновено олио("олюу") в случея само). Заради него си забавих вечерята с полвин час. Но после беше вкусно.


comment!


edit: "пере, готви, чисти..."

3 comments:

Анонимен каза...

Nemam dumi!Am to detitu mi mojelo da gotvi :Pama ,mam4e da ne zabravi6,4e manja bez 4esun ne e manja!

Анонимен каза...

Първо, по повод писанието ти в скайп:
"[16:57:23] [dp]™ .core says: тази работа понякога ще те убие.. пример:
аз чувам, че идват земетресение и ти пиша по скайп, ти си бачкаш и нищо не ебаваш и... край с теб "

Отг.: Ще ти се май .. :P
Второ:
Тва шоколадче дето те вдъхновило си беше по повод желанието ми да съм мъж.. Само шоколада е моето спасение.. :( Но вярно че от глупости не ми остана време да напиша в блог-а си за тази моя мечта :P..

Трето: Приемам предизвикателството и очаквай моя кулинарен отговор!!!

Unknown каза...

Мери-и-и-и-и-и, как можеш да си го помислиш даже, пф... аз да искам ти да умреш... не е вярно!
А за шоколада... не знаех, че помага.
Okey, очаквам с нетърпение твоя колинарен отговор, но бъди сигурна, че ще ме забиеш, така че очаквам някоя пикантна салатка. Междувременно ще помисля с какво мога да те изненадам... :p

top