/127.0.0.1

Продължавам серията "Пере / Чисти / Готви", в случея Чисти... хахахаха

та, ако някой се е чудил къде прекаравам 25ч от денонощието, това е мястото, където ще разкрия моята бърлога - където често ям, спя, решавам задачи (ако се наложи), уча (крайно неприятно и почти толкова невероятно), гледам филми, пия кафе... и т.н.

Ето го мястото:


на първата снимка: компютъра е отворен, щот му е топличко в Пловдив през лятото (както и на мен), до него - кърпите ми за баня, двата капака на компютъра; keyboard: Microsoft Desktop Elite, mouse: Wireless IntelliMouse, mousepad: SunTrust (не знам защо е обърнат с главата надолу?!), колони: Altec Lansing някъв модел 5.1, monitor: Benq FP93G, webcamera: a4tech (отзад зад монитора, до дясната колонка), офис столче (така и така си прекарвам повечето време на него, поне да ми е хубаво)

на втората снимка: "птичи" поглед, поради липса на птичка с камера - фотографа съм аз! Отгоре на монитора има едно оранжево драконче, което ми е подарък от "Angel" Стеффи и едно оцъклено човече, което пък ми е подарък от Пепи "The Dark Angel" когато за първи път дойде в Пловдив; отдясно на монитора - перцето, с което от време на време свиря на китара.


това ми е секцийката в изряден вид, на която си държа общо взето цялата покъщнина, най-важното (естествено) е кутията NESCAFE (250гр.), има и други джунджурийки там, вгледайте се за повече инфо. Имам и огледалце (пф... хахахаха).



това е нощното ми шкафче, където държа (попринцип) всичко, което е по мен, но сега е малко по-подредено. Единственото нещо, което винаги си седи там е пандата (подарък то "Angel" Стеффи и магарето Milka (хахахаха), което ми е подарък от Пепи "The Dark Angel" и идва чак от Швейцария или някъде от близките на нея страни. Нещата, които попринцип седят там: Creative player-а, някъв дезодорант, пръстените, гривните, герданчетата (обиците не си ги свалям, когато лягам), талисмана, дъвки (ако имам) и понякога телефона със зарядното и кабела за PC.


Поглед на плакатите и стената зад монитора от вратата на стаичката:


само плакатите:


и плакат за концерта на кЪлн в Пловдив на 7.10.2007 г. който не помня откъде взех, ама помня, че предния ден бяхме на Face The Truth в The Puzzle, Пловдив. Той седи на вратата на терасата и ефекта от слънцето е много як!



за да оправдая всички части на "Пере / Чисти / Готви" отивам да си доизпера дрешките, които съм накиснал в легеня в банята - снимков материал няма да има

4 comments:

Анонимен каза...

така, така... имаш перце за китара.. свириш понякога.. знаеш, че аз си търся някой, който да ми покаже някой нещица.. и си траеш.. тц тц тц..!!

admin каза...

най-важното го нема ... леглото :)

Unknown каза...

aip, както казах - не съм го снимал, защото не е подредено, върху него са дрешките, които трябва да изпера и всичко останало, което трябва да прибера, където му е мястото... ама може да го снимам като го оправя и като го наглася като за пред гости...

Мери, Мери... ок, някой ден, обещавам, да ти покажа нещо (когато не работиш през целия ден, абе ти като работиш вкъщи имаш ли право на отпуска или болнични?! :D ), мислех си като каза че искаш да се научиш, да спомена, че отвреме на време дрънкам, ама... реших, че не е нужно ;)

admin каза...

що тряя да го гласиш специално за снимки :)
покажи действителността!
другото е бошлаф работа :)

top