откровение

не знам, нямам коментар за следните редове, просто ми дойде отвътре
изблици на откровения, може би нещо ми лиспва? не знам




[00:21:50] [dp]™ .core: колко хубав дъжд се исипва....
[00:34:51] [dp]™ .core: всъщност филма не е лош.... заинтригува ме...
взе да става интересно като си тръгна :( но... виж, аз ... ти си на работа, аз не съм... при никакви обстоятелства не искам да ти преча на работата, ако това се случи не е нарочно....
дъжда май спря... лошо... как ми се иска да заспя на дъжд и да се събудя на дъжд... особено ако е с теб... всъщност... винаги съм си мечтал за секс на дъжд и винаги се е случвало нещо с този дъжд - или спира или не се чува... кофти тръпка, това е друга тема, която ще обсъдим някой ден ;) ... сега ще ида да си гледам филма, че забравих за какво писах...

понякога, когато гледам разни любовни сцени от филми, ми се иска отново и отново да изпитам онова чувство, което изпитах, когато те целунах за първи път.... там, пред твоя вхид, въпреки че мястото нямаше значение, защото така или иначе аз бях съвсем на друго място, заедно с теб и.... беше толкова хубаво....
[01:21:03] [dp]™ .core: ангелче....
оооо, извинявай, че те викам по това време, дано не съм те събудил :( дано сънуваш нещо хубаво, което (дано) не прекъсвам

I JUST CALL TO SAY I LOVE YOU.... сещаш ли се за тази песен? тази вечер ти пуснах малко от нея... тате я пееше, когато свиреше по ресторантите, много е хубава, та така де.... и аз... само да спомена, че те обичам и ми липсваш всяка минута, всяка секунда...

да, май е крайно време вече да си лягам и да спра да те занимавам, нали? понякога и на мен ми се иска... нооооо по ирония на съдбата не мога просто да спра да мисля за теб, ей така... *щрак с пръсти* и някой спира да прави нещо... м... това е, дъжда спря и с него си отиде и моят хубав сън без теб, искам да кажа, че сънят с теб, без значение атмосферните условия, винаги е хубав :D... и не само сънят...

You've got a new message from SEU RIBEIRO on MySpace!
(т'ва оня пич дето го отрязах с думите "не искам да бъда твоя приятел, защото даже не се и доближаваш до моите интереси, и въпреки това ти пожелавам успех..." )

мда, идеята беше.... (h)
:* , сладки сънища ангелче, пази ме от злите духове докъто заспя, след това ме приюти в небесата и ме събуди с целувка... твоята целувка...

top