известие

най-после разбрах кое кога как ще стане. Обичам всичко да ми е подредено (т.е. мразя да съм в неведение).
  1. довечера отивам в РИСК на промоцийка да видим кои ще се съберем. Ш пия 2-3-4-6-7-колкото дойде бири и ш видя тоз-оня.
  2. в петък с Д'митълчо ш ходим в Варна или някъде там :) - ще земаме няква мадама от някъде с един негов колега - рокаджия/метъл - с едно фиатче :)
  3. следващата седмица ще ходя на KoRn - yes (http://www.kornvbulgaria.hit.bg). Супер яко ще е сигурно :) само билетче нямам още :(
  4. седмицата след концерта на KoRn ще ходя да видя един човек за работа.
  5. след това пак ще ходим по София да земаме други девойки, ама това е далеч - чак към края на Септември или началото на Октомври... дано да стане м/увременно работата.
Трябват ми пари да почна курсовете, ама няма :( язък.
Ама татосче мисля да си направя на крака, даже имам няколко идеи - избрах си няколко татоса, само трябва окончателното решение да направя и да се разберем с пича за парите (повече от 50 лева няма да мога да дам :( )

Т'ва е за сега....

П.С.
Милена е в София, после заминава за Холандия - на първия си учебен ден няма да ходи, за това пък аз ще се опитам да отида в МГ :)

П.С.С.
много на рядко съм почнал да пиша тука, ама голяма скука - няма нищо интересно макар, че напоследък много се нервя покрай Милена... гхр

1 comments:

admin каза...

какво ще прави в Холандия? я дай някакво инфо, нещо съм изпуснал май :)

top