кръчма

ммм от колко отдавна не съм писал.... не е истина. Ама няма нищо интересно.... поне нищо, което да мога да кажа :)

захарчето ми е сърдита-малко ми е кофти-весело е като излезем на разходка с нея. Иначе... напоследък се въртя около Marry :) ама ми се струва, че няма смисъл.

Днеска на форумче ходихме вече в никата - от понеделник още е отворена, ама нали в събота се събираме..... бая народ - Анатоли, батерията, петко, моридин, двамата с давидиан (тоя път мая я нямаше... :) ) ачката беше там също, фрина и doggy`f и... миксера и той дойде за малко.. май това (дано не съм изпуснал някой). След обед ходихме на фитнес с ДаВиДиаН-а и сега чакам мама да направи баницата и после пенков ще мине да ме вземе и ще ходим на кръчма :) от DC++. Кой знай кога ще се прибера, като я знам Тинна колко е настоятелна и ще ни заведе в зала сигурно :)

В Пловдив май няма да ме приемат :( мама им. Днеска питах Анатоли дали още търсят хора и той каза, че 1 човек май търсят, така че може да се пробвам там дали ще стане. Мен ме кефи в ГлобалКом - весело е и колегите (хехехе) са точни (поне тия които познавам). Пък и кво толкова е сложно да опъваш едни кабели... :)

може би тая седмица дето идва ще ходя до Пловдив.. и съм си намерил компанийка - Илинка :) хехехе

айде стига за тая седмица (т.е. за дните от последнито ми писане до сега) - скоро пак :)
top