time is tickin' away

цял ден слушам на C-Block - Time Is Tickin' Away! Побърквам се. Адски много ме кефи - вече я пуснах на repeat.. може би скоро ще сменя на NaNa... ;) квото стане. Единственото, което знам в момента е, че ми се ходи на дискотека. Слуша ми се денс, пие ми се алкохол, искам да съм с приятели да си изкараме весело, да купонястваме, да правим простотии.. да съм аз, да се почувствам човек.

Иначе... много глупости правя. Поредната беше в събота :(
нямаше как просто - едно девойче влюбено в мен... иска нещо сериозно. Ам аз какво да направя?! Не съм такъв човек, а и знам как се чувства. Не искам да се чувства както аз съм се чувствал 3 години заради едно друго момиче и.. може би заради това я накарах поне за малко да се почувства щастлива. Да, ама после осъзнах колко голяма глупост съм направил. Не мога просто, не и в момента... може би по-късно, но в момента не съм готов - имам стари навици да забравям....

Time is tickin' away почна пак ;)
за сега това... "нов месец - нов късмет" както казват старите хора.

Трябва да си подготвям документите за записване... в случай, че ме приемат на първо класиране ;) Все пак след 1 седмица (на 07.08.) излиза първо класиране. Дано, дано...
top