след 8ми

пф.. от петък съм болен - температура имах, врата ме боли.. още не съм се оправил изцяло, ама съм доста по-добре. Даже утре мисля да ходя на фитнес и да почвам сериозно да ходя един месец, пък за после - ще видим.

Иначе в Пловдив на първо класиране не съм приет :( за съжаление. И сега не знам дали трябва да ходя да си подавам документите за второ. Не знам на кой да разчитам. Опитах се да се свръжа с университета, ама не стана :( Ще пробвам утре (т.е. днес) пак - дано имам повече успех.

Кво друго... сЪс захарчето смс-и си пращаме всяка вечер - май най-после ме разбра какво искам да й кажа. Даже сега в момента пак ми пише и аз пак (добре, че е на мтел ;) ).

най-много от всичко ме е яд, че не знам какво ще стане с концерта на KoRn - имам впредвид, че не знам дали ще мога да отида, защото уч. година в Пловдивския Университет май почва на 5ти.09, а концерта е на 8ми.09... много гадно, и на 15ти Септември няма да мога да се кача до МГ :( пък ми се ходи да видя зайците, даскалята, шефа... беше весело горе в МГ... липсва ми. Даже скоро със захарчето ходихме да пийм биричка горе при лелката долу в къщичката до горичката, а после при лелката в бялото (дето 3 години пия кафе там всяка сутрин.. понякога и по няколко пъти през деня :))) ) и.. яко беше, МГ си е същото - обиколихме го дори.

Утре Димитър ще идва до у дома (NightFer), пък после (както вече казах) ще ходим с DaViDiaN и lohnes на фитнес - на гарата някъв много як бил.

Регнал си нов ник - eyehategod и мисля да регистрирам канал #ApMaTyPa :)) много яко, нали? :)

айде, до скоро!
top