Hello_world();

okey, здравейте
бях твърдо решен да се прехвърля към Wordpress... и го направих.
http://xdpx.wordpress.com/
...ОБАЧЕ (мамка му) се оказа, че в този си вариант (т.е. ако отидеш и се регистрираш на wordpress.com) не може да си редактираш темата, не може да си ъплоудваш ти тема, не може да добавяш разни php скриптове, може само CSS да редактираш и то, забележете, не навсякъде... shit happens. И се отказах. И тъй като явно цял живот ще съм си на тоя blogger (поне докато не събера пари за хост), реших поне малко да обновя визията... мисля, че така е много добре :) (естествено, ако не сте съгласни, оставете коментар). Има някои бъгове, които трябва да се пооправят, но като цяло... добре е. Цветовата схема ми харесва - сиво с червено (има места, където текста не се чете много добре, но за това има hover effect, така че просто отидете на текста и вижте какво пише ). What else? А, да - ще пооправя малко tag-овете, че така не ми се харесват (абе какви ли не работи си измислям, че трябва да свърша, когато имам да чета за изпити... ).

Туй то за сега.
Поздрави...
и не забравяйте да оставите вашите коментари :)

by!



P.S.
едитвах темплейта да сложа тоя HTML preloader ... кефи ме, не искам да го махам, пък и ми коства доста време да го подкарам (беше бъгав скрипта) и после да го сложа без да омажа нещо друго (слагах го два пъти, барабар с това и всичките елементи от sidebar-a (widget - що за име?! кой по дяволите го е измислил...). Ако имате проблеми с IE ми пишете, но не очаквайте да оправя проблема (защо? прочети подробностите!), но ако е нещо друго - задължително.

edit: header-а предстои да бъде сменен... след събота!

1 comments:

admin каза...

браво дринки :)
на мен ми харесва новата тема ;)

top