FireFox vs. Internet Explorer?

WTF? що за борба [...]

Толкова много ми писна вече от тая безсмислена борба между тези браузъри, че не знам въобще за къв... боб подхващам темата и аз. Да не остана по-назад от останалите и да се направя на един голям разбирач? [...]


Та иде ми да зарежа цялото web development-ване заради тоя смотан майкрософтски браузър, наричащ себе си самохвано Explorer на Internet, преведено на български това означава изследовател на интернета (буквално, според SA DICTIONARY 2008 BETA 4). Изследовател може би тук е най-правилното описание, за първи път в историята на M$. Какво имам впредвид - това, че случи само за изследване, детайлите липсват, с IE можеш да изследваш страницити, да ги тестваш (един вид да добиеш обща представа), но не и да им се насладиш цялостно. Как седи положението при FireFox? Не знам изобщо как се получава, изкуствен интелект ли има вграден, дешифрираща машина ли... не знам, това може да се види в developing форума (отдела) на mozilla (където всичко е с отворен код), но на мен не ми е работа да знам. ТОЙ ПРОСТО ИЗОБРАЗЯВА МИСЛИТЕ МИ. Искам да има празен ред? Слагам < br > и толкова ( и < br /> също работи ). Защо, [...] IE не ги разбира тези неща, а слага тук 2 ред, там полвин ред? Къв им е проблема на тия ши[...] от M$ че не могат да направят една свястна версия, която да работи както трябва и да спрат да я пипат вече - no more betas, no more pain!? Okay, не могат да се справят, няма да бързам да ги уволнявам - FireFox е с отворен код, хора, вижте как стават нещата и си ги преобразувайте по вашите стандарти, ама стига сте се еб[...]али с HTML и CSS стандартите, щот ми писна вече ! ! !

S I C K O F I T A L L

По всички форуми чета бла-бла-бла<друг code> че да може да излезе що годе еднакво с това, което трябва да бъде, т.е. това, което показват всички браузъри, ОСВЕН прехваления SeXplorer. Мамка му на него.

След като вече 8-9 версии не успяха да се справят с този проблем, аз предлагам официално да теглим черта. Поне в България. Призовавам всички, които все още не ползват FireFox, да го направят.
Can a browser really make the Web better?
Try Firefox and see for yourself.


НАГРАДИ на FireFox

СВАЛИ FireFox моля ти се, избави ме от тези мъки.

top