GSM апараратите VS. хората

Преди няколко дена с моя колега се прибираме към квартирките и както обикновено изпростяваме (епа ний сме си прости не само като се прибираме) и разпускаме (обсъждаме работния ден и веселбите покрай него) по пътя и стигнахме до следния извод: хората са като GSM-ите - има всякакви хора - грозни на външен вид, но с готин дизайн; грозни, от ниския клас телефони и съвсем опростени като меню; грозни, но функционални... и естествено има и не толкова пипнат дизайн, но пък с голяма функционалност, както е Nokia Е51 примерно (каквото и да ми кажете-дизайна не е от най-добрите....) или пък красиви, шаренки, много скъпо струващи, пък с не толкова много (с)екстри, пример Nokia7900. Ама и при жените е така - има с тънките букси за зарядно, има и с дебелите букси; с "чип карта" и без... някои не могат да си намерят зарядно цял живот, други ползват няколко. Има такива с операционна система, има и без. Ама то и от ОС-а има значение - едно е Windows Mobile, друго е Symbian OS, пък да не говорим за linux, защото скоро и с такова нещо св сблъсках. То щом има операционна система, ще има и процесор, ама и той влияние има - дали ще е ARM11 или ARM9, 133MgHz или пък 260, 369... знаете израза "той е с български реотани". "Размерът има значение"! Едно е N70 с неговите ~120 грама и големи габарити, друго е някое симпатично samsung-че. И т.н. Има мелези като sony-ericsson - от по-високия клас мелези, има и някви BenQ - мангали, "корейци", на изчезване - Siemens... те са като племената - вече никви ги няма. Се'ш ли се. Така че, драги ми, четете характеристиките добре, гледайте с двете очи, размерът има значение, изберете си марката и вземайте - на лизинг, на близинг, кеш ли или на разсрочено плащане. Ама имайте впредвид, че на някои хора целия им живот е на разсрочено плащане - всеки месец "мацкоооооо, купи ми бутушки", "котееееееееее, купи ми ново якенцееееее" : )

"преди ми тежеше, сега вече никак
да бъда руган от хора без ум -
говорят безсмислени думи без повод
вдигат пошилка преминаваща в шум"

най-добре живейте си като за последно и хич да не вий през кура за т'ва кво става наоколо. Тури го на леля му, както казва един колега и продължавай напред. "Проблема дебен няма как да ме смути и зад гърба ми, който иска - нека да сумти". ей т'ва е. Следва ревизия... утре сме до 16:30 и имам планове за събота-вечер и съм сигурен, че ще бъде яко, колкото яко ще бъде и седмицата след неделя. Има два дена, които следват и ги чакам от една седмица да дойдат, да не е и повече.... и вече забих. 'оди мий си краката и лягай, и аз така ще направя.

connection terminated.
top