"когато-тогава"

нещо, което спретнах набързо преди малко.

когато поискаш това, което искам аз, вече няма да го искам;
когато се молиш за това, за което се моля, аз вече ще го имам;

когато теб те заболи, моите рани вече ще зарастват;
когато най-после постъпиш правилно, вече ще си в грешния път

когато казваш това, което мислиш, аз мисля онова, което казвам
и правя онова, което нещо спира теб да го направиш

не, не ми казвай - аз знам.
не, не ми показвай - мога и сам.
не, не ме целувай - боли там.
не, не ме наранявай - няма да ти дам.

2 comments:

Unknown каза...

hey, baby-girl, ако си стигнала до тук, значи е много вероятно да си прочела онова горе.... днес като каза, че си прочела "онова, което пише в скайп" и направи оная физиономия нищо не казах, имал съм си причини, но после размислих.

Та, защо си мислиш, че всичко се върти около теб?!

Анонимен каза...

Nina Sky: Това, като какъв искаш да се представиш в собствения си блог, е изцяло твоя работа....но когато намесваш и мен в нещата не е необходимо да се правиш на някой друг! Щом си толкова силен (явно само на думи), защо не ме попита още на момента лице в лице? или защо не ми се обади, за да ме попиташ? а го правиш по този страхлив начин, в това измислено виртуално пространство?
прави се, на когото си искаш, но не пред мен, аз те познавам...

top