resurrection not possible

пф... вчера нямах нет, а предната вечер нямах ток....

Вчера сутринта ми се обади "Джибелото" ;), не помня за какво ми се обади ама тъкмо бях станал и тя звънна. После се занимавах с комп-а до 2-3 и.... седнах да решавам задачки. Всъщност реших само една дето я разделих на 4 модула - мнооого гадна задача, ей. И после вечерта излязох с bike-а да покарам малко. Естествено минах през зала - там беше c1Rca и с нея отидохме към площада. Поседяхме на костница и аз й предложих да минем покрай "козирката", Ника и да идем до екстрийм с надеждата, че Слънчо може да е там. Еми... там беше, ама по едно време, когато всички отидоха нанякъде и останахме само двамата разбрах, че нямам какво да й кажа просто. Ей тей... не знам и аз защо така стана.

Днеска мама има празник. По случая я повишават в службата. То това не е лошо де - лошото е, че най-вероятно ще е вкъщи цял ден (почти цял, защото преди малко излезе и каза, че ще си дойде към обед - 1-2) и няма да ме остави на спокойствие :(

Толкова за сега.... а, нямаме форум заради някоя лапетия... пак. Тез не се научиха да не пишат каквото не трябва да се пише по форуми...
top