веселие в събота?!

...е как пък не.

станах сутринта, при това без телефона да ме събуди. Странно, но се чувствах много бодър - май най-после се бях наспал нищо, че вчера пак си легнах към 2 и нещо. Като стана въпрос за вчера - беше много яко на бирички с адаша DaViDiaN и DenYo... и брат'чедката беше там, ама на нея май й беше доста тъпо (съжалявам за което :( ). Та, весело беше.. стигнахме до кой какво е събирал в детството си (аз помня албумчето France'98 дето си купувах лепенки с последните пари да попълня някой отбор).
Пък днес падна още по-голям смях. На всичкото отгоре видях хора, които отдавна не бях виждал - MasterAIP дойде, GOLD също, че и EMERALD и тя :). Ам пак забравих да си купя диск :(

Сега чакам да ми звънне един приятел (ще го видим колко ми е приятел...) да ми обясни една задачка на Парцал... дано стане работата, защото е важно - тая задачка е идентична на тия от предните години на изпита по информатика в Пловдивския университет.

За довечера още нищо не знам. Сега се наслаждавам на романтичността и мелодичността на BLOOD HAS BEEN SHED ;) (група с вокала на Killswitch Engage)
top