дъждовен

сутринта станах с първи петли... към 9 и нещо от смс - репорт за получени смс-ите дето пратих вчера. Веднага комп-а, ICQ и кафе. Хапнах мързеливо една мързелива баница дето мама сутринта е сготвила и с байка отидох на съботната среща на форума. По път минах да видя кво става с моя телефон - оправен е - вече му свети предния дисплей и мога да виждам часа дори и в тъмното. Добре, че беше един бивш оператор от риск-а вътре, че да му се оплача, че ми няма частта от връзката на телефона, която е закачена за него (той бачка в един сервиз за телефони във ВТ) и той каза, че ш ми я донесе (а, дано). Отидох в никата и... Слънчо дойде ;) Ам после замина по работа. Каза, че ходила до болницата и й дали някви хапове да гълта - нещо е болна, ама не казва какво е - дано не е нещо сериозно и да се оправи скоро. Един поднал косъм от косата й ми седи в портомонето (Gotcha) от днес... дано още е там де, да не е паднал.

И като се прибрах, запука един дъжд, който спря преди малко :(
Имаше концерт на Хиподил в ГБ, ама не можах да отида - 1во нямаше с кой и 2ро - бах дъжда - аз по-добре да си бях облякъл опрани дрехи....тей-тей поне са мокри. Много изнервящо беше. Побърках се. Гледах филма The Green Mile [1999] > мнооого як филм нищо, че е 3 часа.

П.С.
текста на песента е преведен, ама не съм го пращал още.
top