брррр, от кога не съм писаааааал :(
малко съм отекчен тез дни... нищо интересно не става.

Утре ще ходя на сбирката на форума най-вероятно... who cares?!
надявам се да мога да отида и на концерта на KoRn през Септември (в България?! чак не мога да повчрвам.... най-вероятно ще го разбера няколко месеца след концерта... както стана с тоя на Machine Head... Rob Flynn - да съм видял наживо? :) yeaaah, coool). Също се надявам и да ме приемат в ПУ "П. Хилендарски"... много се надявам.

Иначе се зарибявам с нова музика.. нов метъл... даже набарах една С.Т.Р.А.Х.О.Т.Н.А. група, която явно е толкова нова, че няма сайт, няма lyrics... ама е много яка... няма една лоша песен. Avanged Sevenfold за заинтересованите ;)

сайт-а си донапрайх въпреки, че има какво още да се оправя, но общо взето главното е там. Не знам какво ще ми дойде на ум по-нататък... дано да е нещо добро като идея.


хм.... утре мисля да стана по-рано да си взема един душ (мивка, кран или нещо което може да се продаде на вторични за парииии ;) ), ам сега нещо не ми се ляга. Ама пък нямам кво да правя вече и... май ще лягам. Бляях!

c ya 'round.


а да, ей това е от една песен на гореспоменатата група, което май е единственото, което мога да извадя като текст... песента я слушам нон-стоп :)

It's not true
i'don't need you
don't waste your time
and don't waste mine

i'm not you friend...

до тук :(
коплет и началото на втория... хаха :( гхр...
top