Лошо настроение

От много време насам не съм писал никакви депресантски постове. Мои приятели и познати, пък и други, за които не знам, които са чели стари мои публикации, са запознати какви отрицателни постове съм писал, какви мрачни мисли съм споделял. Този не е от тях на пък на неговото заглавие. Животът е хубав, въпрос на време е всеки един човек да го разбере и да успее да го оцени.

И както всяко нещо си има причина и следствие, и тук ситуацията е като математическо уравнение. Теорията на трите "П"-та, както го нарича уважаван от мен човек - Подобното Привлича Подобното. Като начало гледайте на проблемите, колкото и сложни да са те, са съставени от малки проблемчета (за това вече съм писал в тази статия), по-прости проблемчета. А те са лесни за решаване и дори с насмешка човек може да си каже "е, това не е проблем за мен". Заедно всички решение, са решения на големият проблем, който ни спъва и ни пречи да продължим напред. Често, обаче, не можем да мислим трезво заради натрупалите се лоши мисли, заради натрупан гняв към шефа (защото пак забави заплатата), приятелка (пак закъснява) и т.н. освободете се от отрицателната енергия, блокирайте я в момента на появяването й. Дори тази мисли да се образуват, не ги носете вкъщи, в компанията, с гаджето, в семейството. Шегувайте се с проблемите си, с това което ви пречи и мислете позитивно.В колкото и лошо положение да се намирате, дори на дъното на трапа, на ямата - по-надолу няма накъде и всичко ще започне да се оправя, Светлината ще прокара лъчите си в дупката, ще започнете да драпате нагоре, докато не се издигнете високо в небето, над проблемите, над хората, които още спят. Отворете очите си! Образовайте се. Търсете, ровете, съмнявайте се във всичко, но бъдете уверени в себе си. Това е моето послание и с мисълта за един хубав, прекрасен, слънчев ден, ползотворна седмица, ще си легна и знам, че когато стана, Слънцето може да не е изгряло в небето, но ще се събудя с усмивка и денят ми ще е "слънчев" ...


"Лека нощ, нещастие"
(Еленко Ангелов)
top