F.A.Q. (Често Задавани Въпроси)

Вдъхновен от соловото парче на Мало (Face The Truth - вокалил; AD Allstars - вокали; ANONIMO - вокали), по-точно от песента, която е вплетена в него, ми дойде музата да питам. Питам, питам, но все няма кой да ми даде отговора, който търся (или който очаквам?) или въобще да ми отговори...

Чудя се кой ще се призове, когато наистина имам нужда от нещо и как той/тя всъщност ще разбере, че имам нужда от нещо; чудя се колко от тези хора, които някои наричам приятели (колко от тях заслужават тази приза?) ме познават достатъчно добре, че от този пост (примерно) да разберат какво ми е в главата, какво чувствам; на колко няма нужда да се обаждам като циганче да прося внимание и колко знаят, че имам нужда от нещо, но пренебрегват този факт... утре може да е късно...

Колко души ще направят нещо, ако видят плачещо момче на пътя?
If you see me walking down the street,
and i start to cry...

и зад какво лице се крие момичето, до което мога да лежа без да имам сексуални наклонности, къде се крие страстта; кой кого намира...

Защо съм това, което съм - кой защо го харесва, какво не харесва; накъде отивам

чудя се и фундаментални неща като например защо в 90% от случаите топлата вода свършва, когато човек си мие краката; как winamp разбира (доста често) какво ми се слуша и ми го пуска през shuffle-то; кога е точния момент и защо въобще пиша това точно сега точно на това място? кой ще го прочете, за кой ще значи нещо; къде е смисъла и защо не ми свирят задните колони (ОТНОВО!)

КЪДЕ МИ Е СЕГА КИТАРАТА ....
и комапнията ... СТАРАТА ....

"подведени от хорската омраза един се самоуби с дрога
друг - вените си наряза"
[MD BEDDAH, пълен респект, братле!]




П.С.
спомням си, че преди време бях писал подобен пост, който сега ще открия. Сигурен съм, че има разлика между тогаваните въпроси и сегашните.....
да, беше много по-различно време... но не мога да каже, че беше по-лесно - напротив...

28.11.2007 -> http://drinkin-park.blogspot.com/2007/11/blog-post_28.html
който иска - да се рови в миналото ми, на мен не ми се рови вече ...

4 comments:

Bla каза...

Два пъти се опитвам да прочета тоя пост и два пъти не успявам да разбера нищо. :X

Unknown каза...

мойте съболезнования ...
try again later

Andrey Rusev каза...

вика му се ЗОНАТА НА ЗДРАЧА...

Unknown каза...

на кое?! 0_0

top