Blogger Buzz

При положение, че имам утре (днес вече) изпит по Логическо и Функционално Програмиране (ЛогФънк-Про или просто ЛФП) дори аз се чудя какво правя 2:06 пред компютъра все още. Отговора всъщност е много просто и лесен: обичен вечерно време да се занимавам с разни работи, които са ми интересни и всъщност повечето стойностни неща ги правя вечерно-сутрино време (т.е. по средата м/у 22:00 и 6:00).
Ако никой не е забелязал, има няколко подобрения на блог-а и точно за това става въпрос, но първо - малко романтика:


Летището на Сан Франциско през нощта - на това се натъкнах случайно и много ми хареса. Самата снимка взех от нечий блог (надявам се, че няма да ми се сърди, че не съм го упоменал като източник), но вече забравих кой е.

Основната тема - разгледайте тези сайтова в случай, че се зарибявате с тези бъз-ове и widgets:
BeautifulBet.Blogspot.com
Blogginf-Ideas
Testing-Blogger-beta
Blogger-hacked
и ако се натъкнете на нещо интересно - коментирайте, пък като му дойде времето ще се опитам да пооправя малко тия готовите неща да изглеждат по-добре.

1 comments:

admin каза...

много яка снимката ;)

fantasy тип :)

top