Самота

Пак съм сам. Този път цялата квартира е празна... само аз и шише бира.
чувствам се тъжен, а дори нямам с кого да го споделя.

По пътя към вкъщи, след разходката, ми дойдоха няколко рими на ум... самота - тъга - бира във ръка ... и още няколко други, даже ги измислих в стих, но... сега не мога да се сетя.

та, ако на някой, някога му се иска да сподели нещо - отдясно ми пише координатите - skype: drinkin_park (вече имам и камерка с микрофон), ICQ: 21-39-21-637 и в тоя ред на мисли, ми се прииска да влезя в доброто старо летище за простотия - IRC или на по-прост език - "да си пусна мирката". Това ще бъде голяма крачка... голяма крачка назад, ако го направя. И няма да го направя, но се сетих какъв беше майтап с тези канали и всичките (вече не им помня имената) игри за отговаряне, оперски права ( @ отпред ) и т.н. Беше забавно време... но в никакъв случай - полезно.

Край.

1 comments:

NonE каза...

Ей самотата е кратък период при всеки, въпроса е да го минем, то и аз сега съм малко сам с едно шише бира :)

top