.:: no title ::.

регнах се в sladur.bg :P... то беше голям майтап там - регвам се аз, отварям си профила и гледам вместо мойта снимка-снимката на няква ку*ва :( а, refresh - пак тя :(. Че писах на админи, модератори, че малко и се поскарахме... ам вчера им писах по-учитиво :) (хахаха) и... опрайха това-онова, че сега съм си аз на снимката.

пред това, в петък срещу събота, се запознах със smokeydogg и thelongestline - големи пичове, че покрай тях и Савека видях. Пихме бири вечерта в градинките до църквата... кафихме... и на другия ден thelongestline ми вика "ай на разходка с колата" и аз му викам, че имам работа.. бла-бла-бла и подхванах (не помня как стана) темата, че аз ако искам да отида някъде с кола, ще е към Пловдив или Нова Загора и той вика "мчи айде" (хахаха) викам му "стига ве човек, недей така ме придизвиква, че имам много работа, пък много ми се ходи и... " кат нищо щях да ида, ама не ги познавам тия пичове още много добре... не ги знам дал няааа ме убият някъде :P

кво друго... май няма друго :(
освен интегралчета, разбира се - съвсем се отчаях с тез интеграли и ми писна всичко, не знам кво ш стане - ей сега пак ш ги залягам, ама нямам никъв стимул :(
оф, па тряааа да го зема тоя шибан изпит... че след него има още 2 от които общо мога да не зема само 1, което е и най-шитавото!...
top