..i live to see...

Machine Head - Crashing Around You
Machine Head - Seasons Wither

по въпроса за музиката - вчера ходих на костница... бяха се събрали всички скатери,пънкари и всякви габровски... такива..., на по биричка, та ний ходихме след риск и градинката зад риск с NonE да се разходим към центъра и се спряхме при тях. Та там се заприказвах с един пич-барабаниста на KeepSake и той ми разправя като ходили по концерти... "голяма зарибявка е, брат" - за музиката става въпрос. Ам идеята беше, че евентуално може да ме свържи с хора, на които им се свири hardcore :D :D :D ... ам малко... не знам и аз... от няколко години ми е мечта т'ва...

А, междудругото вчЕра се чудих кво става с нещата, които пречат или застават на пътя на вашите мечти?! Примерно прайш там нещо си и изведнъж една от многото ти мечти се сбъдва и... на теб ти е кеф, обаче, нали живота трябва да ти го... у..., и нещо пречи на теб по пътя до "мечтата".

Time to see, believe this in me
This pain that i feel deep inside
[Machine Head - From This Dat]

както и да е... нещо не мога да се изразявам толкоз рано сутрин, пък и... пак ме чакат интеграли... :( вчера излязох за първи път от... може би миналото лято излизах за последно към костница по нощите
top