Кво става, бейби?

оф, кво правя по тез късни часове и аз....

та, кво ново...
1. решавам задачи почти постоянно и отвреме на време ми обясняват това-онова за теЗ интеграли...
2. стабилно (особено по нощите) се занимавам с форума и един сайт, за който ще спомена след малко. Но, първо, форума... го затрих :( Но, после пак го сложих... и сега (нищо, че пак е празен, както в началото) е доста по-превликателен от преди - http://drinkin-park.allhyper.com - check out! ;) ъпдейтнах го малко... дано се хареса повече от преди....
очаквам всички потребители обратно! ;)
3. въпросния сайт-за сега е много голямо демо, но... е в процес на разработка - http://drinkin-park.globcom.net/[Nemesis]/TEMP/index.html (временно е качен на моя хостинг). Това е един сайт на едно новооткрито татоо и пиърсинг студио на един приятел и... правя и него, освен че ъпдейтвам форума (и се натъквам на всякакви грешки, които трудно мога да отстраня като се има впредвид мойте познания по MySQL.. поне на pHp-то почнах долу-горе да разбирам как са работите... )

а, приемам коментари на мейл-а... особено за сайт-а (е, и за форума ще се радвам).

сега се опитвам да отстраня една грешка по форума и после мисля да лягам (вече), че вчеа в 4 (пак) легнах... пък утре задачи ме чакат да решавам....


П.С.
ей сега слушах една песен, където се пее едно нещо, което ми е написано на едно листче, което пък ми седи на монитора... and i can't be without you baby, 'cuz i can't sleep without you baby.. бих добавил cuz i can't breath without you baaaaabyyyyyy...

spe(a)k to me!
top