Memory Remains....

ха.. Metallica - The memory remains ?
неееее, по-скоро класика (аз? хаха.. интересно е наистина), после Nightwish (тиквичката ме "накара" да си ги пусна) и... сега Rainbow - Can't Let You Go (заради началото); за по-нататък - не знам... за сега е това!

Но, мисълта ми е друга - а именно "спомените остава":
1) първо искам да отбележа, че чак днес (19.01.2006 - 7 месеца след като с Милена не ходим) изхвърлих едно (супер обикновено) листо, което тя ми беше дала и изрично каза да не го хвърлям по пътя (и си го оставих над монитора тогава и.. чак днес...).
2) отбелязвам и факт-а, че на Милена оранжевата връзка за GSM седи от 7 месеца на едно и също място... имам чувството, че чак днес я забелязах...
3) сега ще напиша едни неща, които имат много голямо значение за мен и... имената ще "цензурирам". Ако някога някой си познае "почерка" искам да знае, че... все още има значение за мен... (всичко е точно и дословно копие на това, което имам аз...дата не мога да отбележа; не са подредени хронологично..)
и така:
3.1) "Стремежър към невъзможното се наказва с меланхолия и отчаяние!"...чувствам се като пречка м/у теб и [hidden name]. На всички е ясно, че още се харесвате. Ти сам ми каза, че още я харесваш, но е сторила прекалено много мизерий... е добре, заслужава ли си, заради тях сегашното положение?! Ако и двамата тъите своите чувства и ви пречи единствено миналото... то (не си мисли, че искам да ви събера) Това е Тъпо! Като че ли аз съм ти единствената връзка с нея, че й правиш мизерий, само защото не можеш да намериш друг начин да й обръщаш внимание без... (помисли си малко какво имам впредвид) Аз ли съм звеното м/у вас?Ч Вярно, напоследък се сближихме и както ти, така и аз започнах да се привързвам... дали е на добре... нинам?! Btw няма да откажа едно обяснение на SMS-а... за [hidden name]. Писна ми от погрешни изводи, но това ме заинтригува:) Просто... да съм наясно. Ти сам каза че се "държа сякаш съм объркана, нито в едната крайност, нито в другата". Съжалявам, че ти натяквам неща, които си казал. Ми... прав си. Аз самата незнам, но => като получих => [hidden name] -> you, understand => си правя извод => ?! обаче искам да съм си наясно... бла..бла...бла... бла.. бла.. path Vol 2
waht the hell are you try+Ing...
Май съм оцелила извода този път :) Греша ли? Май с [hidden name] пак няма да си говорим в Понеделник?! Кажи пич,... ти един от най-добрите ми приятели ли си?! ...of-не ходи ми се на кафе, ама нека поне спре да вали.
Започвам да се привързвам доста, това май хич не е на добре ?!
...P.S. нали не си прави погрешни изводи?!:) Да ти се връща... Btw т'ва, че мога да те откажа за цигарите => че немога -> много ме спече, много... нз защо... ти обаче обаче беше искрен... ще ми се да върна старото положение, когато... можех... мога ли?!*)))

3.2) hi :)
Значи... bla bla :p~ радвам се, че както каза ти си си "открил картите". Да за едното на ум си прав. (of не мога да си събера мислите) еми от моя страна e същото приятно ми е в твоята компания (и това, че по често се виждаме въобще не ми пречи) :P~ за флирта, "О... да". Еми то си го има постоянно независимо дали е осъзнат или не... Много добре знаеш, че същото си е и от моя страна е същото, нали?
of к'во да ти кажа мога да се забия в бележката ти и да те питам какво имаш впредвид на някой места, но нямам такова намерение, да става каквото ще... или каквото реши(м)ш. Btw така ми е гадно чрез бележки да разястняваме... положението обаче все нещо става иначе! Basi! Мн гнустно... bliak:) с [hidden name] не си приказвам и честно казано, ако има зор знае къде съм... К'во друго... [hidden name]. Значи запознахме се случайно в IRC, tам мизерий (щото той доста разпитал за мен хора от MG и му ги наговорили) стана ми най-добрия приятел и после се запознах на трол (ам... :P~) с него. Същата вечер си чатихме и той ми ги ръсеше такива, казах му, че треперя (винаги съм била открита с него) и той бла.. бла. На сутринта получих онзи SMS. от тогава все нещо им, но мисля да си ми остане Най-добрия приятел и толкова. Както аз, така и той знае неща, които не би трябвало да са известни на гаджето. С теб си нямам напредстава к'во, как и защо става... но ми е приятно и другите... "Suck it dear:) " О`K` ?! Btw довечера... абе като ни смениха програмата стана гадно, ако излизаме нека да е в 6.00 пък после да ходим на кафе. Немам нищо против да сме само двамата (един от поредните ти погрешни изводи).
FaAiTH... 20.X.2003. Англ. език->Dictation->ours->mad->bad->dificult->bye :)

3.3) ... [Aicha]Outlandish
kakvo da ti kaja... доскуча ми с тая Химия, немога да запомня всичко... да н'те занимавам и теб :P~ Как сме?! Отново безсънна нощт... трябва да ти се извиня, чв за пореден път те връзвам, прецаквам... Но. Не съм искала и не го направих нарочно. Откакто казах на майка ми за "3 по math" тя взе само да ме пита за предметите и все да ми вика да реша някоя задачка... което като гледам въобще не е в мой стил :) хаха... другото, което... знаеш ли мамито е открила една бележка. Та в нея се споменава за [hidden name] и, че тя е на път да ме намрази, защото си мисли, че те харесвам... та днес преди да идем на зъболекар ме пита дали... какви са ми отношенията с теб и [hidden name]?! (аз и казах да побързаме, че после излизам с теб) и тя ми вика "[hidden name] няма ли да ти се разсърди?" казвам ти шашнах се отсякъде. Върви разяснявай отношенията ми с [hidden name] сега... та глупости и после ми вика, дали класната щяло да й каже нещо, дали все още сядам с [hidden name].. и честно казано си правя два извода... че класната, ако разбере за каквото й да е ще ме закопае от всякъде (тя много тачи [hidden name]) и че майка ми ще е твърдо против... добре, че незнае, че колко пъти сме се виждали миналата седмица! Дори от киното [hidden name] не ми говори, което смятам да променя утре!... ето виждаш ли почва да се натрупва... [SumMmer JAM] The Underdog Project ...hm... sorka, че не ти звъннах. Нямам психическата възможност...
yep [ Again & Again ] Taproot...

btw t'va e porednata suxarska belejka... ose6ta6 li?! mai e vremeto za ne6to po interestno... Ne 4e ne6to, qko si e da ima belej4ici... ama nemoje li te da sa dopalnenie kum razgovora... pr belejka ot vreme na vreme. Ne6ta, kato iskam da si govorq s teb da si nosq... lis4e i himikal... k?!:)

3.4) ...всичко свърши още преди да е започнало.. виждам ли в бъдещето?!:)
Честно казано вече почна да ми писна да ти се извинявам, че така е станало... Обаче к'во да направя?! Ще взема да се клонирам...та всички да са happy. немога да разбера какво имаш впредвид... "сближихме повече отколкот трябва." сигурен ли си? Аз мислих по същия въпрос и си направих изводи, а дали са правилни... ще разбера рано или късно.. ?!
А пък да си се мотая с теб ми е приятно... добра компания си, можеш да бъдеш идеална компания... bla... bla тук си знаеш, ако не... питай ме ще ти кажа :) Хаха... za moite misli... О, спаси си кожата... мога да говоря с дни! за мойте чувства... понякога им се чудя... за сънища и кошмари... някой ден logs -> Nemam! DELETE...
а за мен... аз съм различна. Взависимост от човека... съм различна. Най-интересното е, че само някой познават истинската [hidden name], което повярвай ми си заслужава... :P~ (време за реклама)...
хванаха ме лудите... ако продължа да ти пиша може да откриеш истини, които не са за теб...

4) намерих и едни сметки от телефон-а ми... интересни факти имаше вътре... 3 пъти Gabi LP, Даката, после Gabi LP....; другите бяха 3 пътри "Slyncho", Даката, Gabi LP тук таме и пак.... -> изхвърлих и тях

П.С.
не ми се пише вече.... може би друг път... който иска - да си прави изводи, може и comment да остави...
за сега - толкова.
друг път - повече..

утре заминааам за Пловдив.... и единственото нещо, което знам е къде ще спя в петък вечерта.... може би и това, че ще видя колегите в събота сутринта... нищо друго... ще имам доста голяма нужда от късмет..... дано ми дойде от нейде ;)
top