fuck.it.all

W A R N I N G ! ! !
хората със слаби нерви да не четат.
роднините - също!
всичко написано по-долу да НЕ се разпространвя на абсолютно НИКОЙ!





















искам да умра... дали е време?
мога ли да бъда по-нещастен?
не е ли достатъчно това или... съдбата има какво още да ми покаже, че НЕ съм желан на Земята... а тогава къде? Може би трябва да горя в Ада... или трябва да мисля, че аз съм правия и... всичко най-добро и за това трябва другите да горят там? неееее, не съм такъв човек... това "живота" не е за мен.
Май това ще да му е края на моят престой на земята....
духом отлитам... отново. няма го drinkin_park, няма го dp... няма го онзи, който всички познаваха... усмихнат, весел (и това се е случвало), няма го и сърцето... трябва да го разкарам от себе си...
кой ли ги чете тия лайна които пиша... и за кво ли ги пиша....
май е по-добре да си ги събирам в мислите, та като ми се съберат достатъчно много да ме е по-малко страх от простотията която ще направя на себе си... да, бих си го причинил.. каквото и да е - всяка друга болка ще е много по-малка от таз - душевната, която чувствам в момента
та... ако случайно някой чете това в момента.... кво си мислиш бе? Хайде - кажи ми... напиши ми... и т.н. Сигурно нещо от сорта... хм... не знам кво може да си мисли човек, който не ме познава...
а за тези които ме познават ще кажа... да, плача... напоследък ми се случва често въпреки, че преди няколко години си мислих, че няма да ми се случи повече... е, явно съм сбъркал! Отново и отново сигурно ще ми се "налага"... за това... не е ли по-добре... да улесня малко съдбата, за да спре на мисли как да ме отчайва от живота и не се разкарам доброволно? Е... определено "Е" по-лесно... но... не е ли това живота? - да се бориш и да минаваш по трудното... не знам

не знам какво е живота.
за мен живота свърши.
не знам кога ще намеря смисъл отново да се почувствам жив.
не знам кога отново ще дишам.
не знам дори кога ще си заслужава да поема въздух.
това е... краят...

краят на dRiNKiN_pARk....


P.S.
Enjoy your existence!

П.П.С.
не мога да спра да плача...
целия ми ръкав е мокър...
дори собствената ми майка е против мен...
каза "успокоих се" като и казах, че "няма да дойде"....
нямам никой
заключен седя м/у четири стени...
няма светлина...
няма надежда...
нищо няма...
само аз и музиката...
...и сълзите...
...и цигарите...
i send an sos to the world

никога не съм се чувствал по-самотен
..по-неразбран от света..
мамка му на света
мамка му на всичко

-------------------------------------------------------------------------
24/01/2006

Sitting in the empty black The last slivers of dusk have passed Accept the dawn to ease the fear One day I will not be here (това ми напомня на You'll be sorry when i'm gone на Blink182) Death she comes and with her thread Upon me ties a mask for dead Its tears of blood begin to seep And bleed the sky Descend the shades of night Death shines her golden light Across a blackened sky All our hate is a product of a world... We created Ashen clouds obscure my brainDoubts begin to turn to shameInsecureness tears at blissI hate me for this weaknessFaith drives me to carry onAnd take the road less travelled onResentment swallowed means to drownThe poison downThe shades of night descend Descend the shades of night Death shines her golden light Across a blackened sky All our hate is a product of a world... We created Scream with me Bleed with me Seethe with me Sing with me Free me Free me Free me ------------------------------------------------------------------------------------------------ Just a castaway An island lost at sea Another lonely day With no one here but me More loneliness Than any man could bear Rescue me before I fall into despair I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle A year has passed since I wrote my note But I should have known this right from the start Only hope can keep me together Love can mend your life But love can break your heart I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Walked out this morning Don't believe what I saw A hundred billion bottles Washed up on the shore Seems I'm not alone at being alone A hundred billion casatways Looking for a home I'll send an SOS to the world I'll send an SOS to the world I hope that someone gets my I hope that someone gets my I hope that someone gets my Message in a bottle Sending out an SOS... ------------------------------------------------------------------------------------------------ See the pain in my eyes See the scars deep inside My God, I'm down in this hole again With the laugh for a smile With the tears that I cry Keep going down this road called life Called life... =================================================================== мога да напиша как се чувствам само с помощта на коплети от текстове (на Machine Head... ето за това я обичам тази група... всичко е изпълнено с толкова чувство, дори в музиката се усеща... machine fuckin' head as somebody called them). Напоследък... от петък playlist-ata mi e... super "brutalna"... samo v petyk slushah Dust In The Wind 22 pyti... slushah Don't Cry... и т.н... Днеска се опитах малко да се "съживя" с малко по-солидна доза DEATH... DevilDriver примерно... ама... на - нищо не е както трябва с мен... дори и музиката не ми помага... Дишам за да съществувам. Machine Head - Descends The Shades Of Night Machine Head - Message In A Bottle Кълн - Страх има ли смисъл живота ми? и ако има... какъв е? не е ли той да съм нещастен ? оф... не мога сега да пиша.... по-късно пак...

1 comments:

admin каза...

и аз съм така дринки ... от 1 седмица точно .. и на менми се иска да умра ... ако знаеш колко много се чувствам като тебе ...

top