ME is BACK

kiki написа:
Ех,голям а радост и тема ви е тоя dRiNKiN_pARk.Що не му отворуите фен клуб на момчето?

PokePkaTa написа:
Хахаха ... не знам за негов Фен Клуб, но той учреди моя
-------------------------------------------------------------------------------------------

yes беееееееееееееееее
фен клубове правя вече - първия сред тях е специално за Рокери - водещ и единствен член - рокерката. Има безплатен обяд всеки ден от утре. Членски внос - 5 лефа. Други екстри - няма. Заповядайте!

други обяви нямам повече!


да прехвърлим на другата болна тема :(
Last Seen Quit Msg: Quit: sandviiiichhh ooo babYyyy ... opa vurti su4ii ... Djano i REPLAY golqmaTa kombinaaa yo yo hahahahah :)) poburkvam

целия град ли се е сприятелил с хора против мен?
еди кой си казал нещо за мен на някой, дето пък казал на трети и после върви доказвай на четвъртия, че не си такъв човек. Ебаси шибаното провинциално село !

Скоро се чудех... Милена знае ли въобще, че съм писал стихотворения?
И по специално дали е чела някога това специално за нея....
не че нещо ще промени нещата, но е хубаво да се знае кое как седи...
а стихотворението не е лошо (е де, малко реклама и за мен... чакам все още да ми направят фен клуб да се радвам и аз на популярност).


а, за вчера - гледах много яки филми - и двата по истински случаи. Единият се разправяше за едно момиче, обсебено от духове... доста интересно, наистина. Другото за един ДЖ.. то пък е едновременно супер мотивиращо и адски депресиращо. # The Exorcism of Emily Rose и It's All Gone Pete Tong !


не че нещо някой го еб* кво слушам в момента, ама аз държа да спомена, че тия Autechre са големи изроди... няква супер шантава електроника. Много ме радва.... точно в момента почна Autechre - Vose in

айде... толкова от мен за днес....
1,2,3,4,5,6,6,6......
top