i hate everyone, cuz everyone hates me!

e, домашния уют си е домашен уют. Но почти веднага след пристигането ми разбрах, че тук не съм желан от много хора. Много хора приказват лошо за мен и имат лошо мнение. Дали не ме познават или само аз си мисля, че не правя никому лошо?! Отново искам да се скрия, "да се заровя във прахта" и да изчезна. На никой не липсвам тук, тогава.... защо толкова дълго (поне за мен) чаках да дойде мигът, в който ще се прибера, надявайки се на някой да липсвам, надявайки се някой ще се радва да ме види.... не, има ги и такива, но... дали не са се объркали? Вярно е, че не може да се угоди на всички, но.... какво съм направил, че пък да ме мразят чак. Защо хората просто "приказват" без да мислят? :(

....nobody cares

1 comments:

admin каза...

кои те мрази?
я сподели набързо ... кои е казал нещо лошо за теб?

top