FMI

вече съм студент, даже утре заминавам за Пловдив :)
как стана така... аз как го планирах.... карай :) то винаги става така, когато си правя планове. Нямам още къде да спя утре (14ти с/у 15), ама се надявам скоро да изнамеря покрив. Вчера ходих да се запиша, нищо, че срока беше минал.

После бях на рожден ден на Пепи (mummy) и... седях там до към 3-4 и се прибрах да спя. Нищо особено не беше. Е, яко беше.

Днес напрайхме една далавера с един френд - той ми даде безжична клавиатура и мишка, а аз му дадох стария ми телефон Nokia 6210. Keyboard-а много добър - Microsoft Wireless Desktop Еlitte Keyboard; мишката и тя е такава :) Само се чудя колко време ще издържат тия батерийки... алкални някви, за по-нататък трябва да си купя презареждащи (5 броя.. много пари).

И... преди да му дам телефона разгледах кво има в архивите... кво може да има - СМС-и. От Кой?! От RepLaY-kA-та.... припомних си няколко от 2 дена преди да тръгнем, т.е. когато излязох от болницата и си седях вкъщи, защото не можех да излизам още. Доста се е променила от тогава... не сега, отдавна "изстина"....

Сега слушам от 1 час Fler - neue deutsche welle 2oo5 :)
само на repeat (replay) съм я пуснал - много ме кефи тая песничка... ам и една друга търся да си намеря - вчера я чух... не знам точно как се кзва - микс на Bring Me To Life на Evanescence с Еминем и някви други "чернилки" :)

това е за сега. Следващото ми писане най-вероятно ще е от Пловдив. Ако не е, ще е от у дома след 16 дена, т.е. около началото на Октомври.

don't spe(a)k
don't svirks
don't smoke
don't spar

....
благодаря ти за всичко Пепи, не ме забравяй както аз няма да те забравя никога... "пак ще се срещнем, след 5 години"
....

[13.09.2005 @ 19:04]
не мога да повярвам, че ще отида на място, където ще стоя... не знайно колко време и няма да имам с кой да излезя да си изпия кафето след обед, няма да имам с кой да пия една студена бира, няма да мога да видя Милена дори след като се върне, няма да мога да отида на някой форум в Ника.... ще седя изолиран там? Не искам да ходя там, поне не сам...
Оф, по дяволите... искам си вкъщи.....

2 comments:

Анонимен каза...

Да бе, сега си мислиш така. Ще видиш, че след време ще има много повече хора там отколкото в т.нар. вкъши - хора, с които да пиеш кафе, да излезеш за бира или сладолед. И най-вече хора, с които имаш да си кажеш много повече отколкото с всеки друг останал в твоето вкъщи. А и докато се усетиш може "вкъщи" да е едно друго за теб място, при едни по-различни приятели, по един нов начин.

Успех! И пожелания винаги да има заради кого да се връщаш в родния град, но и винаги да има заради кого да продължиш започнатото в големия :)

Unknown каза...

мда, така е 100%, ама в началото няма как... ей сега като нямам какво да правя в квартирата и вечер ми е адски депресиращо, а пък с колегите е шоу, само дето ние сме задочно и... освен, че не се виждаме много често, след сесия си заминаваме по градовете и ще се видим пак на сесия...

top