a new life?!

KoRn - Freak on a Leash (The Electro Industrial Tribute To KoRn)

днес ще е дебютът на "моето гласуване". С две думи - ще тряаа да отида да гласувам. Ама пък имам толкова друга работа, че трябва всичко да се направи много експедитивно. Да, ама не зависи от мен. Завися от други хора, а те никак не са експедитивни.
М, вчера предаването мина много добре, поне на мен ми хареса. Предаването се казва ZAPLAXXXA и аз съм водещ там. Та, този път се представих по-добре от предния, радвам се за което.
Довечера съм на рожден ден. Малко не ми е до купони и такива работи, ама няма как - трябва да си уважаваме приятелите. Дано стане весело.
C ya neXt TiMe

P.S.
предаването за рок и метъл ZAPLAXXXA можете да слушате всеки петък от 19 часа.
информация за адреса на радито можете да намерите тук: http://radiots.hit.bg
top