Alone In The Dark

Alone In The Dark... май така се казваше един филм... филм, който в момента няма значение - става въпрос за заглавието му....
Преди малко слушах System Of A Down - Cigaro (по преди това си доизпих 200те грама ракия и си доизядох салатката... както във вторник, сряда и четвъртък... сряда - деня на дипломирането ми, а иначе толкова гаден ден....) и излязох на терасата да пуша. Пушейки погледнах звездите. Толкова са красиви и... и отново нямам с кой да ги споделя. Та, сетих се, че днес не съм писал и... сега пиша (колкото и да ми е трудно.. все пак ракията си е ракия, а ракията на дядо е... лудница).
Гадно ми е. Кофти ми е. Ред проблеми, притеснения и.. страх (тук си пускам Кълн - Страх). И най-гадното е, че не мога да споделя с никой, колкото и да ми се иска. Просто се надявам всичко да е ок и... това е. Вчера не можах да заспя. Легнах в 2-3 и.... станах след около половин час. Нищо не ми се яде, нямам апетит. С две думи съм почти умрял - живея ден за ден, колкото да не ме впишат в черната книга на онез, заровените.


СТРАААААААААААХ та-тралала-ла
СТРАААААААААААХ
СТРАААААААААААХ
СТРАХ!
нямаш сили да се бориш
с вятърът студен
нямаш думи да опишеш
твоята тъгаааааа
тум-тум-тутутум
СТРАХ

Corporate Avenger - Fault The Police
...не, не е. Грешката е моя. Ама песента иначе не е лоша. Нищо, че не ми звучи оптимистично. Хм.... нещо оптимистично?! Сещам се за една песен на X-TEAM, т.е. една част от текста: "ще се скрия ще се заровя в прахта
ние сме готови той е пътеводна светлина
ако не слушаш националната стража
ще те изпортя и с пръст ще те покажа
вече пишеше нова черна конституция и по целия свят започна революция" (не че не си я пуснах за да чуя как беше....)

това е.
Единсвеното хубаво нещо, което ми се случи днес беше, че си купих кец - Etnies-Cicho май беше модела (има го на снимка в etnies.com - 77.jpg съм запомнил).

Пускам си една песен, която има много голяма стойност за мен - Kobaka - Не ме търси.
Естествено повече стойност имат System Of A Down - B.Y.O.B., System Of A Down - Lost In Hollywood, Machine Head - The Burning Red, Eminem - Mockingbird, но това е друга тема.

Много се олях.
Стана цял роман.
Сега искам само да "...се заровя в прахта..."...

top