очаквайте неочакваното

KoRn - A.D.I.D.A.S.

тия дни направо ми се случват страшно различни неща. Направо не знам аз ли съм, не съм ли аз. Вчера на рождения ден имаше много пиене, танци-манци - общо взето беше яко.
После бившата (може би за съжаление) ми приятелка се държи адски неадекватно - в смисъл не мога да разбера нищо. Определено не знае (милата) както да мисли. Вярно - кофти е, когато не знаеш какво да правиш, но има и още нещо, което заедно с още няколко други неща, се опитвам да разбера. Все пак извода не е лош - "ще се радвам ако си останем приятели и излезем някой път".....

KoRn - Trash
много подходяща песен, според мен, за случая.
или се бъркам... Не знам

обаче днес се разбих - на братовчедка ми баща й ми оправи колелото и.. направо се побърках от кеф. Не го бях карал от 1-2 години и беше в окаяно състояние. Пък и не можех да го карам заради това негово състояние ;).

тей, тей, тей.
спи ми се и мисля да отида да взема един душ, мивка, вана и... каквото мога да взема и да лягам ;).

thanks anyway.
както се казва....
top