Началото...

Отварям нова рубрика "личен дневник", която може би ще бъде защитена с парола или нещо такова и със сигурност ще бъде част от новият ми личен блог.

Бях легнал да спя, но тей като ми дойдоха много мисли наведнъж, а нямам под ръка тефтер за 2010 година (все още, не можах да си изпрося), реших да стана и да ги напиша на всеобщо виждане. В последствие ми дойде как да го нарека и какво да правя с него.


Вторник. Поредният ден на работа. Поне не е понеделник, защото аз, както всички останали, мразя понеделниците (обичам Гарфийлд). Денят ми започна с една добра новина - мой добър приятел, вокал на добре позната Асеновградска банда и уважаван от мен човек, ми съобщи, че до 1 месец ще бъде в пловдив, заедно с най-добрата ми приятелка. Чудесни новини за мен. Но първо нека се уредят те - работа, квартира и т.н. Ще им трябва време да стъпят на крака - дано това да е техният късмет 2010 година. Ще стискам палци. След тази добра вест, тръгнах да си оправям брошурките, защото поредният "последен" вариант отново не беше удобрен - "малко по-цветничко" - е нали на черно-бял принтер щяхме да го печатаме?! Всички шефове станаха, окей - правим го по-цветничко. "малко бекграунд" - оффффф. След полвин час - "vista не активирана, да се оправи". Кое по-напред. На всичкото отгоре corel draw заедно с photoshop работят УБИЙСТВЕНО БАВНО на работния компютър - от миналата година, около март-април съм казал, че му трябва повече R A M, 64 байта може едно време да са били достатъчно, ама сега трябват минимум 2 /два/ Г И Г А Б А Й Т А!!! Зарязвам corel-а и photoshop-а и пускам рестарт, докато трае рестарт-а си направих кафе, че и почти го изпих. Почвам да търся активен product key за смотаната Vista. Без успех :( Пускам utorrent да сваля нова Vista. 500кб/с - смотани сийдъри. Пускам 2-ра Vista - По-добре. Ама при 2MB/s нищо друго не мога да направя на тоя компютър. Играя на телефона. Downloading complete! Евала. Nero. Nero. NERO. N-E-R-O-O-O-O-O-O!!!! Оп, стартира. Пускам да се записва и отивам да пуша. Пуша. Burning finished. окей. супер. Нали знаете, като дадете don't save this compilation, че Nero smart start излиза отново? Е това излизане траеше 10 мин. През тези 10 мин нито Start Menu, нито Task Manager, нищо! РЕСТАРТ! Пускам да се инсталира Vista, правя брошурите. 17:50 (работното ми време е до 18:00) обаждане на служебния телефон - бла-бла-бла "ще стане за тая вечер нали?" 18:23 преключвам с инсталирането на MS Office 2007, инсталирал съм кодеци, драйвери, тествах интернет-а (wi-fi) и ... активирах (смотаната) Vista. В 18:30 имам среща....

...в 20:17 се прибрах с нов монитор вкъщи. Да ми е честит грозния интерфейс на строго фиксарните откъм ширина сайтове. Включително и blogger стои на лявата част на широкоекранния ми монитор. Хитро.

В началото беше добре - работех по неща, които ме интересуваха и се опитвах да вляза по-навътре в тях. На работа, вкъщи - хич да не е? - занимавах се. После се появиха някакви програми, които не ги бях чувал никога, а трябваше да работя с тях и при това се изискваше нещо да стане по най-бързия възможен начин, а той не е най-бързия за мен, а за някой, който е работил малко по-малко от "цял" живот. После се появиха някакви кабели, photoshop, строителни материали (прекалих!). Без строителни материали, размина ми се. И пак никой не ти казва "браво!", никой не е доволен и всички мрънкат. Не е правилно. А заплатата си седи същата... работното време нараства.

Windows detects hardware conflicts.

Излгедах G-Force (2009) на Walt Disney с идеята да заспя след филма. Да, ама ето на - оказвам се пак пред доброто "старо" (е, преди 2 месеца го ъпгрейднах) ПиСи и пиша в стария blog! Защо ще си оставя за мен си. Но това, което ми хрумна още, мъчейки се да заспя, бе т.к. и двамата с моя съквартирант имаме хладилници в стаите, да спрем единия и да изнесем другия в коридора, защото така или иначе в момента в апартамента сме само двамата. Така можем да спестим ток. Забравих да спомена, че ще го включим в коридора, което ще означава, че хладилникЪТ ще ползва от общия ток, т.е. ще си го делим наполвина. И без това са ни празни хладилниците, защо да ги държим включени и двата? Ще помогнем и на Света така (преди да бъде унищожен, мухахахаха).

Та така, за Нова Година си пожелавам от моите шефове по-голяма заплата и повече RAM. А вие какво си пожелахте? : ))



p.s.
забравих да споделя няколко неща, които съм си поставил за цел, като крайния срок не е края на година, а по-скоро ASAP.
1. започнах от неделя (3.1.10) лицеви опори и коремни преси - всяка вечер.
2. сутрешното кафе, преди закуска, не ми влия добре (False!) и е вредно (True) - смятам до няколко дена да го заменя с чай. Кафе след закуска.
2.1 в този ред на мисли - да намаля кафето
2.2 и съответно - цигарите

top