Отпуска

1 седмица спокойствие. 1 седмица около приятели и 1 безгрижна седмица. Маршрут: Пловдив - Габрово - Градище - Етър - Соколски манастир - Трявна ...

Беше много добро и някак си красиво.
Всъщност закъсняхме с тръгването, защото се наложи да изчакаме да доставят подаръка за баба, а тя на 26-ти имаше рожден ден.










Това е подаръка... не шишчетата - те са за мен , барбекюто е подаръка... в стилна чантичка от Офис Експред. Според мама, чантичката е за шапки както и да е. Първи ден от почивката и вече сме натъпкани като прасенца.

На следващия ден ходихме с колата до Градище. Това беше височко:

но.. очевАдно е, че успях , прескочих този 'трап' Пообиколихме малко тук-там из Градище, снимахме Габрово ... отгоре. И се снимахме на Габровото отгоре


ЕМО Етър, Габрово. Т'ва не е прякорът на поредния прерязал вените си депресиран младеж. ЕТНОГРАФСКИ МУЗЕЙ на ОТКРИТО... имаше табела 5 на 3, която видях.. късно. Няма нищо, на 500 м обърнах едваааааам едвам, но обърнах. Паркирах. 4 лв вход? Да, да - УЧЕНИЦИ СМЕ!!! А, да, така може - 2 лв. Май съм ходил доста пъти там, защото ми беше малко скучно.

за разлика от на германците, руснаците и всички други, които обикаляха "парка" в същото време и ахваха на всяко камъче и се спираха на 50 см (т.е. на всяка плочка).
FREAKS!

После отидохме и до Соколския манастир... червена лампичка, момент!
какво е това място?!<--- на дълго | на кратко -->
Соколският манастир е основан в началото на 1833 год. Манастирът "Успение Богоридично" отстои на 15 км югоизточно от Габрово в местността Соколова пещера в северния склон на Стара планина.

И се снимахме на чешмата на Кольо Фичето:

Искефи ме ВЕКОВНОТО дърво. На табелата пишеше, че са 2, ама на можах да открия 2-рото... предполагам дърво на 100 и отгоре години няма да ми отбегне от погледа и затова реших, че са го отсекли. Сигурно и другото ще отсекат, защото беше изсъханало... за жалост. Не се срещат много често такива дървета. Айде изтрепете се сега по пътя от бързане. НЕ! Кара се вниматено, защото пътя е лош, а завоите - гадни. Ама какво разбирам аз от каране....

В Трявно само се наядохме (пак) като пресенца, нищо не си купихме. Нищо по-съществено, мама взе пакетче салфетки, защото щяла да забрави да купи от Габрово. Пихме от почти всички чешми вода и за капак посетихме "дървената" къща. Те всички са такива там, ама тая е с дърворезба - забравих на кой е била. Не ми беше и интересно да запомня каквото и да е. Само снимах нелегално ей тоя, 'щот ме изкефи:

аааааааааай-й!

Имаше 2 Рискови вечери в клуб РИСК. И двата пъти се прибрахме около 5 :D втория път станахме в 6 за автобуса в 7

Всички снимки от отпуската може да разгледате тук: facebook БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ

Иска ми се по-често да се случват такива неща, по-често да почиваме като бели хора. Не само ние, и вие. Почивайте пълноценно!

top