No Reunion Required --- reconnect established

Ето го и дългоочаквания (от мен повече, надявам се и на част от вас) пост, който ще обхване доста голям период (като време), но пък, както винаги, аз ще бъда кратък....

Котката порасна... много. Още я виждам от време на време като една шепа и ми се иска пак да е такава. Може би след някоя друга годинка ще ми се иска и аз да съм пак на 18, ама на... живот ли е това? айййй?




... и, предполагам, ще продължава да расте, само дано остане нещо от квартирата през това време, че вече свали половината тапети и почна да маха первазите....

Една вечер много ми се доядоха пържени яйца.... и си купих тиган :) След което си изпържих 2 яйца и по-голямо щастие от храна не бях чувствал скоро :) Топло, приготвено на място, ядене не бях ял много време. После, естествено, цяла седмица само това ядох - яйца и люти чушки, но не се оплаквам.

това да се прибави към 'пере / чисти / готви'


после ходих на интервю...
Търсим динамично развиваща се личност със желание за нови знания в IT.
Работно място: Комплекс АКВАЛЕНД
Задължения: Поддръжка на компютри (хардуер, софтуер), Поддръжка на мрежи. Елементарна поддръжка на Web сайтове.

Владеенето на CorelDraw, PhotoShop, Web дизайн са предимство.

и след известно време (31.01.2009) ми се обадиха за пробен период от 02.02.2009 :D. Сега съм там - всеки ден от 10:00 до 18:00 и някой път малко отгоре. Доволен съм. Работата е такава, каквото искам и се занимавам с неща, които искам. Надявам се и да понауча някои нови работи и да развия старите ;)
self {bang: head; object: wall;}


После рязко се сетих, че с адаша-колега_метъл сме си взели билети за Kreator ft. Caliban и т.н. ...


ето и слайдшоу на някои от поооо-хубавите снимки, които съм успял да направя:



и специалните 2 снимки...




...и тей като утре съм на работа - трябва да лягам (повтарям си го, докато свикна, че трябва да ставам по часовник, а не "когато се събудя")

Скоро ще поработя по lyrics2bg (v.2) и ше пиша и тук да ви се похваля.

top