хостинг и домейн в България?


След като прочетох статията на assenoff за "Достъпен качествен български хостинг" (като се набляга на български, аз лично се спрях на 2 от изброените фирми и тук (за мене си и за тези, които се интересуват) ще напиша офертите и на двете.




Та, спрях се на supperhosting.bg и hostbulgaria.com, като везната за момента клони към второто, защото предлагат повече за по-малко. Но дали тук няма някаква измама? Както пенсионера, който казал на доктора, че комшията му - 35 набор, разправял, че прави секс по 6 пъти на ден и доктора му казал "... разправяй и ти" си мисля, че всеки може да си пише каквото си иска. Черно на бяло положението е следното:




















































% superhosting.bg


hostbulgaria.com


HDD * 4555 MB преведено това ще рече ~4.5 GB, сигурен съм че го пишат в МБ, за да изглежда повече...
* 3000 MB явно е практика да се пише в МБ... 3ГБ за хостинг, което е 1.5ГБ по-малко отколкото на superhosting
TRAFFIC * 35 GB okay, нека бъдат 35, но защо не е в МБ ?! :D / това на ден ли е?! месец? година?
* 100 GB ще ми стигнат, но ми звучи прекалено добре...>
пощенски кутии

* 50 с тях и без тях


 

* 1000 POP3/SMTP/IMAP къде отиваш с 50те пощенски кутии на superhosting, не че е определящ фактор, но трябва да се отбелеци цифрата...
SQL/mySQL * 15 MySQL v.4 и 5 15 не са ли малко?
* 30 MySQL бази данни звучи добре
subdomain * 1 Add–on Домейн това не знам какво е, но звучи добре

* 100 субдомейна

* Хоствани домейни 10 независими сайта

* Паркирани домейни 10 бр.

* Поддомейни 100 поддомейн = събдомайн, ама има още 20, които ... не съм абсолютно сигурен какво означават
достъп * 15 FTP потребителя 1 ми е достатъчен
* cPanel на български език
ЦЕНА * 3.75BGL/месец »» 45.00BGL/година
* 2.95BGL/месец »» 35.40BGL/година с възможност за плащане през epay.bg
DOMAIN.com * 17.75BGL/година * 14.80BGL/година
+ + + ваучер за Google Adwords / не пише на каква стойност * PHP

* Perl

* Python

* Уеб достъп до пощенските кутии » да - SquirrelMail

* Антивирусна и спам защита » да - всички мейл акаунти са защитени с опция за изключване по желание

* Пълен Backup » Ежедневно, като допълнително се пазят няколко седмични бекъпа на базите данни. Binary log за прецизно възстановяване на данни

* Fantastico » Включва инсталация на готов безплатен сайт като Joomla, Drupal, phpBB, електронен магазин и десетки други. Дава възможност да създадете и редактирате съдържанието и дизайна на сайта без необходимост от специализирани познания и директно от hosting сървъра.

* Уеб статистики за посещенията » да - Awstats

* Поддръжка » Висококвалифицирани специалисти са на разположение ако имате запитване или нужда от помощ за Вашия хостинг акаунт кога? при пълнолуние между 3:15 и 3:19 ли? или след "Дързост и Красота"-повторението...



2 comments:

admin каза...

трафика е за месец разбира се :)

15 бази данни са enough, особено пък и като се има предвид колко ще ги ползваш, а и хората са измислили представки за таблиците :)

....

в крайна сметка нямам впечатления от изброените, аз съм си доволен от host.bg ;)

Unknown каза...

за host.bg казаха, че много им спаднало всичко.

15 бези данни са ми добре, да, аз освен за евентуален форум :D и за 2 блог-а по една... за друго за кво са ми? :D

top