Рецепта с пъпеш

Сега нещо по-сложно от това да нарежеш два домата с една краставица или да направиш кисело мляко с вода на айран. Нещо по-вкусно, нещо по-сладко и най-важното - нещо по-красиво. На това ме научи мама.

За целта са ви нужни:
1 малко пъпешче (възможно най-кръглото)
1 кофичка кисело мляко
1 кофичка заквасена сметана, предполагам може и с бити сметана
1 пакетче шоколадови пръчици (не е задължително)
1 пакетче захърни пръчици (още по-незадължително)
2 супени лъжици захар (не е задължително)




Оригинално аз съм го ял както мама ми го е приготвила, а тя не е слагала никакви пръчици. Сега съм го направил и без захар - зависи колко е сладък пъпеша. Така... Да кажем, че сте си набавили продуктите. Хубаво е да изстудите пъпеша (в случея, пъпеша е като бирата - къде се е чуло и видяло топла бира, топъл пъпеш или диня, топъл таратор?! -никъде, така че - постарайте се, заслужава си). Пъпеша се режи по средата, но не като лук :D а назъбено:





След това в една купичка слагате 2:1 кисело мляко към сметана, това се прави, защото сметаната е тежка храна и с киселото мляко, така да се каже, се разрежда. Ако цифрата 2:1 не ви харесва - направете го на език (на вкус де). След като изстудите и получената смес, сипете я в пъпеша:





Финалната част, по-желание, е да сипите отгоре шоколадовите пръчки или там каквито пръчици имате. Може, евентуално, да поръсите със захар. СЕРВИРА СЕ ИЗСТУДЕНО!



P.S.
Мери, кога ще си поръчаш десерт от Годзила? :D
Ето нещо за теб, окрасено с доста фантазия, с помощта на Стефи.

1 comments:

Анонимен каза...

о боже ... изглежда вкусно.. след малко ще излизам и определено на връщане ще си купя пъпеш и сметана.. кисело мляко .. пръчици.. да пробвам и аз..

П.С. в Гудзила само десертите не ми харесват.. но затова пък я има Сладоледена къща до пощата.. :P

top