изпитshitness

Пф, дееба! Тоя изпит не можах да го взема и на тая дата (демек втората) и ся, както се вика, става хуй. Ама нещо ме съмнява - цялата 1-ва група не изкара (изключение прави Шурата, който въобще не е чел, пък всички други, които са чели, включително и аз - 2ки) и си мисля, дали нещо щаблона, по който сверява Сомова не е грешен. Ужас!
След изпита - отивам на работа и гледам в магазина Даниела и още една, дет не можах да й запомня имаето. Оказа се, че била от 3 дена на работа. Утре почива. Много зле, горката. Надявам се не съм бил същия в началото и аз. Поне имаше хора - 729 лв. оборот (без кредити и кредитни карти и т.н.) - шефа ш е доволен hopefully. Пращах някви смс-и на Нина, ама тя никва не се обади после. Затуй се обадих аз - утре си заминава, ако си хване влака. Пита, защо не съм и се обадил в петък - е, нали й писах смс, ако е свободна да призвани, мамка му. "Ще се сърдя за квото си искам!".
Мама ще идва в понеделник. После ще заминава за София и от там за някво друго място, дето не можах да му запомня името
Сега пия биричка (взех си 1.5л Загорка, естествено) и почти я изпих. И като я доизпия ще лягам, че утре съм на работа (НЕДЕЛЯ!!! ). Па от понеделник ще почвам да уча за Дискретната математика... или по-скоро като изпратя мама в сряда (или май във вторник щях да я изпращам, не помня). Май, май това е. That's all falks.
П.С.
дано се обадят от Финсофт за следващо интервю. Примерно, ако се обадят във вторник, да се разберем за петък нещо, ще е идеално. ;) ей, тая клавиатура много щрака, ама пък е wireless, че и на microsoft ;). Ако можеше да "открадна" wireless-a и да го сложа на някоя от онез безшумните клавиатурки.... . Peace
Re(SPEK)!
top