back to the primitive

една от любимите ми фрази: Pain is caused by Pleasure.
вчера направих една "разФАСовка" (докъто бях на терасата ...): Problems are caused by needs примерно. 3 пъти преинсталирах windows: 1во 2000. после се опитах да сложа win98,в резултат на което си съсипах Ц-то на хард-а от Пловдив. След 98-мия рестарт се получи, но пак не както трябва. Сложих пак 2000. Отдавна не се бях занимавал с драйвери и кирилизация (от как излезе ХП), отдавна не бях виждал гадния таск мениджър на 98. Върхъ беше като си припомних (многократно) синия екран на 98 - ОТВРАТИТЕЛЕН Е, казвам ви. Късметлийци са тия, които са се запознали с компютрите от времето на XP насам. Та тей де, в крайна сметка всичките тези неща бяха, за да си улесня малко живота , докъто съм на щайгата в ГБ... по-скоро го усложних.

ей, barb1tu, ако прочетеш това, драсни някой ред на мейл-а drinkin[dot]park[at]gmail[dot]com. Успех и.. след като отиде толкова далеч да гониш щастието, пожелавам ти да го намериш. Същото пожелавам на всички, които заминават на бригади тая година, а те хич не са малко сред познатите ми. Ама в България друг път за младите май нема. Ам и аз трябва да "избягам" някъде, ами дано не ме фанат. Ако видите по телевизията нещо "drinkin_park беше заловен", "терабайти ъплоуд..." слагайте лентите "Не си сам" и отивайте по площадите да стачкувате, пък дано някой ви чуе. Дано някой чуе и тия, които отидоха миналия месец да защитават българските торент тракери и свободата на интернет потребителите (НЕ НА ИНТЕРНЕТ ЦЕНЗУРАТА !!!).

пииййс!
Best Regards,
access denied
a.k.a. dRiNKiN_pARk
top