Бях в Габрово по Великден. Пътувах на стоп от Пловдив и за пореден път се убеждавам колко стойностни моменти има в едно пътуване от такъв характер. Сега като си мисля, май тези пътувания ми остават най-силно като спомен въобще. От друга страна срещаш своите 'приятели за еднократна употреба' с които може да си имал по-смислен разговор от истинските си приятели... понякога.

В този пост ще говоря за профилната снимка и колко всъщност важна е тя...ще се изненадате



Пих кафе с една приятелка, която е и основната причина да започна този блог-пост. Говорихме си за различни неща, но най-силно ми направи впечатление разказа й за нейната снимка на профила във FaceBook. Тя каза, че вече е без снимка, защото не може да намери такава, която да я описва напълно. До сега не се бях замислял какво голямо значение има профил снимката или аватара за първоначалното мнение на непознати за теб. Това е така, предполагам, защото съм свикнал да съм навсякъде еднакъв и да се държа по един и същи начин, без да се съобразявам с особено много неща, без да си поставям граници насила и без да приемам общоприетите неписани закони на обществото. Не изцяло, разбира се. Свикнал съм да оставям хората сами да решат що за човек съм, а не при първа среща да играя роли. Но за това, обикновено, се изисква доста време. Именно това е причината вашата снимка (аватара) да има голямо значение за вас самият като личност. Според мен снимката зависи и от областта, с която се занимава конкретния сайт, но за такива сайтове като Facebook, където хората са от кол и въже, и има всякакви видове хора този вариант отпада.

Според Chemistry.com
Вашата снимка
...привлича до 15 пъти повече внимание от профилите без снимки. И така както всички други аспекти на продила, снимката, която изберете казва нещо за вас. Уверете се дали е точно това, което имате впредвид.

Автор на статия във VelvetConnect - сайт, специализиран в разширяване на пазара на организации чрез различни социални мрежи - твърди, че
след няколко месеца упорита работа с Twitter и Facebook започнах да осъзнавам, че всъщност някои профилни снимки са по-добри от останалите. Харесват ми тези с усмихнато лице, тъй като това ми позволява да си представя човека зад монитора. Когато чатя с няколко, харесвам да имам чувството, че говоря с него очи в очи. В този смисъл едно приятелско лице определено помага.Повечето фирми слагат своето лого за снимка на профила. Не виждам смисъл в това. Построяването на марка е преди всичко важна причина фирмите да бъдат в социалните мрежи. От друга страна, обаче, социалните мрежи са, за да може да се стигне до хората, обединявайки ги и разпространявайки идеята или съобщението на фирмата до тях. Мисля, че възможността да имаш лична профилна снимка прави компанията по-леснодостъпна. Това, от своя страна, повишава постиженията от построяване на общност и създава взаимодействие. Това, за напред, улеснява движението на съобщението (което марката гласи), за което по-рано говорех.

Харесва ми начина, по който различни компании са пребягали до среден вариант като прожектират логото си върху снимка на мениджъра (приятно лице) или обратното.

Коя е перфектната профилна снимка за Вас?
Аз лично започвам силно да се замислям какво трябва да показва моята.

Ето едно интересно видео точно в този ред на мисли, което (евентуално) може да Ви помогне, когато вземате решения кой е правилния ъгъл за вашата профилна снимка....


top