планове... за `работохолизма`?!

Мислех си вчера разни неща, но.. както обикновено - само с мисленето си останах...

Напоследък нямам особено много време, даже хич. На работа - сайтове, като се прибера, се опитвам да подкарам lyrics2bg.com и бачкам по него и все не се наспивам. И това цял месец вече. И тей като вече съм на работа, мога да си позволя да се поотпусна малко. Ставам нов човек.

В Пловдив единственото ми забавление, с което мога да се откъсна от монитора е моя скъпоценен ангел (нямам впредвид котката :D ), но и тя вече `издъхва` и когато иска да си почива вкъщи, аз оставам на сухо... т.е. продължавам да си седя пред компютъра :(

За това ще си организирам сам забалвние.

1. Много е вероятно да прескоча за няколко дни до Варна. Хващам си чантичката, влакчето и ... пуф-паф, пуф-паф - Варна... с нощния влак.
2. На 10 Април ще се състои първата в България конференция по SEO, на която учитиво бях поканен от моя добър приятел и `колега` - BATTERY. Има вариант да ида с моя шеф - колегата и това е най-доброто развитие. Другите варианти са да ида без него, но пък там ще се видим, вероятно, с Краси и Иво от Plastic bo.
3. Лятото няма да е като миналото - възнамерявам да излизам по-често и ако Миша на Стефф се върне пак, ще й покажем, че не само тя може да седи до 3 в някой бар... :D Ще разбием всички кръчми, ще испием пиенето на всички пийници.. What are you doin, man? I'm pakning :D paking идва от `пейка` ... пловдивски лаф, който чух в The Red Eye от един познат...
3.1 може и до Русе от отскоча лятото... да видя Калинката какво прави и какво толкова му харесва на това (гадно) Русе... извинявам се *ops*

обхванала ме е и някаква любов :) държа да кажа на всички приятели, че ги уважавам. На тези, които скоро не съм виждал - че ми липсват. Ех, да можех да кажа нещо и всички да ме чуят...


Не искам да оставям впечатление у някого, че не си харесвам работата. Напротив, всичко е идеално. Остава и заплата вече да взема :D и ще бъде перфектно, ще кача снимки на новия ми монитор, който колегата ми купи преди около 2 седмици. Идеята е съвсем друга. (Може би за пореден път казвам...) Ставам нов човек :D Усещам го отвътре; човек с жажда за живот и приключения ( хахахаха, остава и книги да започна да чета ) и други такива работи.

top