нови попълнения

Последното ми открие на метъл сцената по света е финландската дет-метъл машина myGRAIN.


Уикални са. Логото им малко прилича на това на Mnemic и по стил малко приличат на тях, но малко. Translucent Dreams май ми стана любимата. Има мелодични вокали, тук-таме се чуват и металкор вокали. Много разнообразна концепиция предлагат с технични бързи ритми и многообразие от рифове. Като визия... напомнят ми малко Sonic Syndicate и това не е заради женската част от групата. Ама определено имат и общо със Sonic Syndicate по отношение на музиката (нямам представа по текстове на песни как е).


*********************** [ VS. ] ***********************


Другото, което открих, се нарича с благозвучното PROTEST THE HERO. Всъщност се оказа, че групата има още 2 албума, освен Fortress, от който се зарибих и по-конкретно от следната песен:

Също много свежа от към идеи група. Другите албуми също за зарибени. Определено.

Толкова "по света". У нас - довечера съм на концерт на F A C E . T H E . T R U T H . и ще бъде адската мелница. "Ще режим глави" ми каза не веднъж в myspace чата отговорника за тяхното уеб-пространство, двигател и вокал на групата - malloHC ;) (поздрави!)
top