Virtuallity

Виртуален Живот? ... чудя се кога ли ще го измислят и какво ще оредставлява. След като сме заляти от Виртуалност... трябва да дойде и това. Или може би виртуални магазини с виртуална храна? Не знам. Виртуална любов? (защо не, след като има Виртуален Секс с... (DVD) Who's next?).
Ставам от леглото и сядам пред компютъра. Влизам в Интернет и отварям любимото ми виртуално кафене и си поръчвам, както винаги, виенско с кола... виртуални. Виртуалната сервитьорка ми ги носи и аз се наслаждавам на топлата виртуална напитка и приятно виртуално охладената виртуална кола. Излизам от там. Влизам в закусвалнята, хапвам на 2, на 3 някоя виртуална баничка, вземам си виртуалната кола и... към работата. Виртуално, от вкъши съм (и се водя) на работа. Виртуална почивка, виртуални цигари, виртуални приятели, виртуален край на работния ден и виртуална вечеря. Бам във виртуалното легло. Оп, изключвам компютъра и си лягам в истинското си, моето си топло НЕвиртуално легло. До кога? Докъто не са дошли зелените човечета с клйомбчести нослета (8@) да ми направят леглото и съня виртуален. Идва края на месеца. Отивам да си платя интернета. Искат ми, освен таксата за месичен абонамент за интернет, още 5.83 за виртуалнити кафета, 27.50 за баничките и бозичките.... Всичко... ебати числото?! Викам "ама нали са виртуални?!" и мигам с неведение. "Няма безплатен обяд... макар и виртуален" отвръща мило служителката на телекома.....
отивам си... махам се от т'ва виртуално пространство.
cyal8er

1 comments:

admin каза...

хахахах яко :) кефи ме ;) браво !

top