abv.bg users

Бях писал преди време един пост за "очитивостта на т.н. познати, които се правят на приятели" - не мога да се сетя каква беше точно темата, но.. ще я продължа с друга: всеки ме пита "кога ще заминаваш за Пловдив" и адски много се дразня, защото тези, които най-много питат като че ли най-малко искат да ме видят. Кво значение има кога къде ще заминавам?! -които иска да ме види - пише един смс "еди-кога-си еди-къде-си" и проблема е решен. Кво е това "ами кога ще заминаваш? -ами ще видя вечерта преди да заминеш да излезем -ей тей сутринта на автобуса да пийм по едно кафенце за 2 мин и полвина" и т.н. Тъпо е!

Google Rulz.
всичко почва да става част от google, което ми харесва. Ето тоя блог, например, вече е google-ски :)) и се ъпдейтва доколкото забелязвам, и му се добват new features. Cool.

Вчера попаднах на един блог случайно и там прочетох, че от началото на Март, abv.bg ще накара всички клиенти да се съгласят с нови правила, сред които има такива, че те могат да използват личните Ви данни както си искат. Най-отдолу пишеше "така че агитирайте познати и приятели да се откажат от abv.bg и да ползват gmail, напримерно". Аз съм за! Google Mail (GMail) Rulz : ))

ай, толкоз за сега
top