Happy New Year!

{
I'm back, yeah!
Айде, честита Нова година на всички... ако има останали хора, които да четат тука. Доста време не бях писал, но това беше, защото бях в Пловдив и... честно казано си търсих работа. Колко съм я търсил наистина - няма да казвам, но се опитвах сериозно да си намеря работа поне 40% от цялото търсене на работа. Така, Нова година - нов късмет (още повече, че ей сега преди малко ми се падна късмет). Ама... аз се чудя дали да си търся работа, щот пък изтеглих и парите, и любовта, и колата. Кво му трябва друго на човек? На мен лично... само компютър-а... хахахаха.
Пък за 31.12.2006 - 01.01.2007... кво да кажа. Ако може да цитирам един "известен" български "комик" - Боби Турбото (уф!) - "...голям купон стана, голяма пачанга..." и както се пее в една песен "много алкохол и ганджа ще погълна днеска"... мисля, че мога да спомена и "..червено вино снооооооооощи пиииииих и кааааааапка не остаааааааннаааааа...". О, естествено и класиката в жанра - "..в казан си се пекла, по тръбичка текла, ракииийчице". Та т'ва е с няколко думи, казани от други личности и персони. С мои думи... наистина голям купон стана, много забавно беше. Пепа беше подготвила подаръчета за всички (или поне за почти всички), имаше много ядене, много вино и може би всичко беше на ниво. Те са доста задружен клас - около 18 човека мисля, че бяха само от класа на Пепа. Имаше и някви други.. около 10 човека, които не бяха от тая компания само да запълнят бройката на къщата, за да може да излезе целия наем по-тънък. Имаше и един пакистанец, с които си приказвахме на английски доста време вечерта и... още сякаш мисълта ми тече на английски. И тей. Пихме, пихме, пихме... после седнахме да пийм със салатка, после доста хора или изпоналягаха или се групираха по двойки и малко тъпо стана, ама аз си намерих място и после се простнах (в истинския смисъл на думата) на един огромен надуваем дюшек на Пепа, който се надува с нещо като прахусмукачка... помня, че ставах към 8 часа и ми беше мноооого зле и легнах пак :) после към 10 и нещо почнаха да минават някви хора (щот доя дюшек беше надут в нещо като коридор) и се събудих, само че като се надигна изпитах ОГРОМНА болка в главата отвътре :( и... лежах още към час, лафихме с Пепи и Дака-Мадафака. После пихме кафенце, музичка слушахме... целихме се с топки... времето беше страхотно - все едно е лято и има сняг - страхотно топло за 1ви Януари. И... в общи линий беше весело. И... май т'ва е. }
// end


// като си прекарам интернет в Пловдив
// може би ще пиша по-често
// а за да си прекарам интернет в ПЛД,
// първо трябва да си намеря работа :)
// . . .
// евритинг ис кънектид... аааай?

top