my old music style... good old times...

...но годините си текат!

Заслушах се, даже няколко пъти си го пуснах, в клип-а на Spineshank - Smothered...

<spineshank>
и се замислих едно време колко много ги слушах - бяха ми любимци, поне по 10-20 пъти на ден слушах някой албум и много им се кефех... не че сега не им се кефя. Замислих се - сега съм затрупан с музика... с метъл - мога да слушам почти всичко, каквото си пожелая и въпреки това слушам около 30-тина песни, които са ми любими в дадения момент. Но какви са тия песни?! Death. Определено слушам много по-твърда музика от преди. И повече се кефя на по-твърдите. А преди не беше така. И като се замиля т'ва преди кога беше, се сещам колко бързо са минали 5 години (примерно). Тогава беше съвсем друго. Сега е различно. Съдейки по-музиката - доста съм се променил. И кво от т'ва се питате? Ми... не знам. Просто се замислих. :)
top