Любов, Омраза, Смърт, Листа и може би... Любов

28.11.2005 (понеделник)
Lilly's Death.
надвам се само да е била щастлива... поне в последните си минути. Отгледах я с толкова много любов... дано, за разлика от голямата Лили, мъничката е усетила малко от нея... и дано не я е боляло.. това най-много ме притеснява :'(
дано е починала безболезнено поне....

27.11.2005 (неделя)
мама ме събуди в 10:40 и каза, че прасето трябва да се води на лекар. Гхр... колко ми беше криво всичко пред очите.... отидохме с такси до горе, ветеринара каза, че е по-добре и има шанс да се оправи. Върнахме се пеша. В 2:20 тръгнахме с ванделина ( :) ) за Алеко да пийм кафе. Преди това пратих 2 смс-а на петя ако иска да дойде, ам после като и призванях ми казаха, че "телефонът на абоната не е включен". И си пихме кафето без нея - Ичо Лалев, Ванделина, малкия сашко и аз. Ичо каза, че от събота вечер се прибрал сутринта в 10:15 :) След Трол-а ходил в Дупка. :))
Прибрах се към 6. До вечерта праих някви работи.... общо взето нищо съществено.

26.11.2005 (събота)
водихме прасчо на лекар, много се бях притеснил за него. Предната вечер се разбрахме с Джордан да дойде с колата да го закараме. Към 13:15 дойде. И тате се прибра от фирмата и тримата отидохме в една ветеринарница срещу механато. Почакахме около час доктора да дойде. Дойде. Не ми се пише пак диагнозата дето каза доктора - накратко вкара му 5 инжекции. Има шанс да се оправи. След това пихме кафе с Джордан в риск-а, поиграхме билярд, хапнахме къхм 5 в една бирария, заедно с Преслава и Коцето и след това до Манията (откъдето си купих оранжеви гащи). Имаше вариант да се съберем у mummy да пийм, ама на мен не ми беше на кеф заради прасчо. Все пак като се прибрах и свина беше по-добре. Зарадвах се мъничко. Пък и Петя ме развесели ;) thank You....

Излязох към Р.И.С.К. Към 10 бях там. Видях се с petq_89 (Петя) и Антонио. Поиграхме билард, попийнахме бирички. Чудех се дали да ходя при Ичо Лалев, Тинна, Алван и компания в Хановете, но се бях отказал. Ам... кво ми стана и почнах да навивам Петя да идем за полвин час... както и да е - навих я. Към 12:00 бяхме вътре. Голяма лудница беше. Полвиния час стана около 3. Към 3 и нещо изпратих Петя почти до у тях и се прибрах в 3:40. Нещо ми се доспа късно.... прибрах се и седнах на комп-а. Предполагам, че съм легнал след 4, но... не помня просто - не съм обърнал внимание колко е часа. Трябваше да заведем Лили на ветеринар сутринта, ама аз се бях разбрал с тати да я зведе той, да може да се понаспя....

25.11.2005 (петък)
Излизахме с Надка, Пецата, Любчо и Нарко от бившия клас да се видим. Звъннах на Светлето - почнала работа в зала :) трябваше да идем да я видим, ама Надка всички я знает колко е несериозно и след като си замина въобще не се обади повече. Аз минах през Риск и се прибрах.
Знаех, че Lilly (морскоро свинче) не яде напоследък, но първоначално си помислих, че просто не е гладно или... като че ли не обърнах достатъчно много внимание на този факт. И петък вечер като се прибрах го видях сгушило се в единия край... помислих, че му е студено и усилих парното, дадох му да яде и седнах на комп-а, като доста често го поглеждах с периферното си зриение. То си остана там, където си беше. Не помръдна (или може би се е разходило до паничката да види какво има за ядене и се е върнало на същото си място). Стана ми тъжно, нещо не е добре.. и мама ми каза "прасито много зле".
top