system FAILURE

блях, отдавна не съм писал, а се случиха толкова много нови неща покрай мен....

1. преди една седмица, на 4ти.10 почнах работа в Глобалком :) голям кеф е там - колегите са много забавни :) хехе, и ме кефи да се катеря по покривите и да опъвам кабели :P
2. в неделя най-после видях Милена, видяхме се в риска. малко преди това братовчедката ми плете плитки... та, сега като си седя вкъщи боен и... някво много се сдухвам заради милена, не знам защо...
3. http://drinkin-park.globcom.net е вече available :) - нови снимки, нова Галерия... за сега това :) по-нататък - още.
4. четох няква много странна бележка за мен :)... очаквам позваняване в скоро време :)

Ъ..., кво друго?!
май, май не мога да се сетя.

В петък отивам в Пловдив :)
в събота имам изпит :(

ще се върна в събота :)

П.С.
ей, миналата събота в театъра беше много яко :)
тая събота на рожден ден ще съм на илинка :)... май.

3 comments:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
top